Dušan Souček

Obsah článku

Notifikuj: skutečně se vyplatí a zvedne konverzi e-shopu?

Obsah článku

Chce zvýšit obrat svého e-shopu díky Notifikuj o 7–18 %?

Přemýšlíte, jak zkrátit čas zákazníků mezi návštěvou a první objednávkou?

Chcete zvýšit míru dokončených objednávek?

Zkrátka chcete lépe prodávat na internetu?

Jak na to, se dozvíte v naší Notifikuj recenzi. A věřte že to není vůbec složité.

Publikovaná případová studie z ledna 2020 v časopise Marketing a Media ukázala, jak díky Notifikuj zvýšili konverzní poměr o neuvěřitelných 33,3 %. 🔝

Obsah Notifikuj recenze

✅ Co je Notifikuj?
✅ Jak to funguje?
✅ Varianty Notifikuj
✅ Kompatibilita s e-shopovými systémy
✅ Co se nám na Notifikuj líbí
✅ Pro koho je Notifikuj vhodné?
✅ Jaké má služba mezery?
✅ Notifikuj na 14 dní zdarma
✅ Plusy a minusy Notifikuj
✅ Časté otázky

Co služba Notifikuj vlastně je?

Notifikuj je česká služba, která zvyšuje pomocí chytrých notifikací výkonnost e-shopů a jiných komerčních stránek. Notifikace ze služby Notifikuj fungují na principu „social proof“, tedy sociálního vlivu – jak funguje, si popíšeme později. Jednoduše ovlivňuje potenciální zákazníky, aby si objednali vaše produkty nebo služby, aby dokončili objednávku.

Kromě toho umí i mnoho dalších věcí

  • snížit míru okamžitého opuštění stránek
  • snížit čas mezi příchodem zákazníka a jeho prvním nákupem
  • zvýšit konverzní poměr
  • posílit zájem o vaše služby a produkty
  • zvýšit průměrnou hodnotu jedné objednávky

Notifikuj funguje díky efektu „social proof

Představte si, že jste návštěvníkem e-shopu, potřebujete si koupit nový telefon a našli jste ho za výhodnou cenu. Jenže na e-shopu, který moc neznáte. Když si ale telefon prohlížíte, nenásilně na vás vyskakují notifikace ve smyslu „Tento skvělý telefon si právě koupil Aleš Jirát z Pardubic“ nebo „Produkt Apple iPhone 11 Pro si prohlíží 123 lidí. Pospěš si s nákupem“.

Notifikuj udalost

Nejspíš si tak telefon koupíte mnohem dřív, než byste to udělali bez těchto notifikací. Pokud byste vůbec nakoupili. Tato upozornění vás nenásilnou formou ovlivňují, abyste udělali to stejné, co ostatní lidé – nakoupili. Zákon o sociálním vlivu pomáhá nerozhodným zákazníkům rozhodnout se ve váš prospěch ✔️ na základě jednání druhých. Nenásilné notifikace jsou důkazem, potvrzením, že rozhodnutí nakoupit u vás, je správné.

Varianty služby Notifikuj

Službu Notifikuj si můžete pořídit dokonce ve 4 různých variantách.

Ty se mezi sebou samozřejmě liší tím, co nabízejí. Notifikuj ale svou nabídku postavilo šikovně, rozlišuje jednotlivé varianty podle počtu unikátních návštěv měsíčně.

Například tarif START je vhodný do 5 000 unikátních návštěv měsíčně, kdežto tarif BUSINESS už do 25 000 unikátních návštěv za měsíc.

Varianta služby a funkce, které nabízí, jsou tak přímo úměrné velikosti vašeho e-shopu a lepší, tedy dražší verzi, byste stejně nejspíš nevyužili.

  • Varianta START do 5 000 unikátních návštěv za měsíc vás vyjde na 390 Kč bez DPH měsíčně.
  • BASIC do 12 000 unikátních návštěv stojí 790 Kč bez DPH měsíčně.
  • Nejoblíbenější varianta BUSINESS stojí 1 490 Kč bez DPH měsíčně a je vhodná až do 25 000 unikátních návštěv měsíčně. Oproti dvěma předchozím verzím nabízí navíc funkce souhrnné statistiky, recenze a hodnocení, personifikované nabídky a prioritní podporu.
  • Varianta PROFI je určena až do 50 000 unikátních návštěv měsíčně, ovšem stojí už 2 490 Kč bez DPH za měsíc. Nabízí stejné funkce jako varianta BUSINESS, jen je uzpůsobena pro větší počet zákazníků.

Pokud se se chcete podívat, jaké všechny funkce dané varianty nabízejí, přejděte rovnou na Notifikuj. Navíc si službu Notifikuj můžete vyzkoušet na prvních 14 dní zdarma, to rozhodně doporučujeme!

Notifikuj je můj oblíbený nástroj. Možností jak u vaší prodejní nabídky zobrazit sociální důkaz (že je to dobré zboží) je hodně a Notifikuj je jedna z nich.

Testovali jsme využití na mobilních zařízeních a na počítačích a vhodnou kombinací (mobily ne, desktop ano) jsme dokázali zvýšit výkon našich landing stránek o 10 %.

Trošku mě mrzí, že se u notifikací vždy zobrazuje přímý link na notifikuj. To mi u placené aplikace nepřijde fér a upřímně mě to nutí se čas od času podávat po alternativě.

Pro CZ/SK trh je to ale jednoznačně jedna z nejlepších aplikací, která prokazatelně zvedá konverzní poměr prodejních i landing stránek.

Dušan Souček

Kompatibilita Notifikuj s dalšími systémy, třeba s MioWebem

Velkou výhodou Notifikuj je jeho snadné propojení s velkou řadou různých systémů a platforem, na kterých většinou postavíte e-shop nebo komerční webové stránky.

Mezi ty nejznámější patří Shoptet, MioWeb, Webnode, WordPress, Woocommerce a ostatní služby. Navíc další systémy se snaží Notifikuj začít podporovat co nejdřív.

Notifikuj URL

Například MioWeb je velmi oblíbený nástroj pro vytváření stránek a e-shopů, který si získává velkou oblibu. Tipnete si, jak dlouho zabere propojit třeba Mioweb Lite (nyní START) se službou Notifikuj? Je to zhruba 5 minut. Za pouhých 5 minut už můžete zobrazovat notifikace, recenze, objednávky a další. Stejně tak nahlížet do souhrnných statistik.

TIP: MioWeb zdarma sice není, ale pokud se rozhodujete, kde postavit e-shop, může to být vhodná volba. Přečtěte si naši MioWeb recenzi a dozvíte se rychle vše podstatné.

Líbí se nám, že Notifikuj pracuje jen s reálnými daty

Notifikuj nepracuje s žádnými nereálnými daty 🚫, to je věc, kterou oceňujeme.

Ukazuje totiž, že byznys se dá dělat i poctivě a přitom ziskově.

Nebude zákazníkům posílat žádné smyšlené notifikace, které byste si vymysleli, stejně tak nefalšuje počty, kolik lidí si právě daný produkt prohlíží a podobně.

Mimo jiné tím zároveň podporuje důvěryhodnost vašeho e-shopu, stejně jako služby Notifikuj.

Možnosti přizpůsobení notifikací

Oceňujeme také možnost personalizovat notifikace. Můžete u nich totiž měnit například text. Máte třeba obchod se sportovní výbavou? Pak srovnejte tyto dvě notifikace, které se zobrazí lidem, pokud si někdo koupil běžecké boty.

Marek Zavadil z Olomouce si právě koupil běžecké boty Nike.

Běžec Marek Zavadil z Olomouce si právě koupil běžecké boty Nike, aby měl lepší čas v závodě.

Není co dodat, díky individuálnímu přizpůsobení notifikací, takzvaným TOP nabídkám, jak je nazývá Notifikuj, si můžete opravdu vyhrát s tím, co se bude zákazníkům zobrazovat za události. Navíc TOP nabídky najdete dokonce v základní variantě START.

Pro koho je Notifikuj vhodné?

Pro všechny, kteří chtějí zvýšit konverzi na svém e-shopu. Pro ty, kteří chtějí vydělávat v onlinu ještě více než dnes. Jednoduše řečeno, Notifikuj je vhodné pro všechny, kteří to se svým e-shopem myslí skutečně vážně. Notifikuj je totiž důležitou součástí každého e-shopu, protože nejen zvyšuje jeho důvěryhodnost.

  • pokud chcete zvýšit konverzi jednoduše a účinně i jako laik
  • jestliže chcete zvýšit důvěryhodnost vašeho e-shopu
  • když chcete snížit míru okamžitého opuštění stránek
  • jestli chcete celkově zlepšit svůj e-shop

Má Notifikuj nějaký prostor ke zlepšení?

Mohlo by se zdát, že služba Notifikuj nemá žádné nevýhody, jenže… pár jich je. Nebo aspoň jedna. Možná tou největší nevýhodou Notifikuj je cena. Za nejoblíbenější a nejpoužívanější variantu BUSINESS zaplatíte 17 880 Kč ročně bez DPH. Není to sice až tak vysoká částka, ale třeba v porovnání s ostatními službami je nevýhodou to, že cena není jednorázová.

Notifikuj affilliate

Notifikuj rozhodně vyzkoušejte

Jednoznačným argumentem, proč si Notifikuj vyzkoušet, je prvních 14 dní zdarma. Zjistíte, jestli všechno funguje tak, jak má. Navíc uvidíte hned, jestli se změna projevila, jak jste očekávali. Zda se zlepšila konverze a podobně. Důležité ale je, že reálné zkušenosti zákazníků Notifikuj dokazují, že služba opravdu funguje, stejně jako reálné případové studie.

Na nic nečekejte a zvyšte množství objednávek o 7–18 % hned. 📈 Pokud se to nepovede, prostě účet za 14 dnů zrušíte. Můžete si ale být jisti, že změna se projeví nejen v konverzi.

Notifikuj: přehledně plusy a minusy služby

+ služba Notifikuj má reálné výsledky podložené daty
+ jednoduše Notifikuj nasadíte na většinu e-shopových systémů
+ můžete Notifikuj nasadit také na vlastní e-shopové řešení
+ podpora v češtině
+ jednoduchá instalace a zprovoznění, které zvládne i laik
+ 14 dní na vyzkoušení zdarma
+ personifikované notifikace

– poměrně vysoká měsíční cena
– podpora někdy reaguje opožděně

Notifikuj

FAQ: odpovědi na to, co vás zajímá

Je napojení Notifikuj na můj e-shop snadné?

Ano, je to snadné a napojení Notifikuj na váš e-shop zvládnete i jako laik. Jakmile se zaregistrujete, získáte unikátní marketingový kód, který vložíte na svůj web. Navíc některá e-shopová řešení mají přímo vyvinuté moduly, se kterými je instalace ještě snazší.

Mohu napojit Notifikuj i na vlastní e-shopové řešení?

Je to možné. Instalace je stejná, ale musíte si ověřit, zda budou funkční všechny notifikace. To můžete zjistit jednoduše přímo v praxi díky 14 dnům zdarma na vyzkoušení. Pokud vám nebude Notifikuj fungovat v celém rozsahu, kontaktujte technickou podporu Notifikuj.

Kdy uvidím první notifikace?

Ihned po instalaci a nastavení se začnou notifikace zobrazovat. Stačí, aby se na vašem e-shopu udála potřebná akce ke zobrazení.

Co všechno notifikace zobrazují?

Momentálně má Notifikuj připraveno 6 typů notifikací. Jednak jsou to notifikace o nákupech, notifikace o počtu návštěvníků stránek a produktů. Počty nově registrovaných zákazníků. Všechny konkrétní notifikace najdete přímo popsané ne webu Notifikuj.

Jak zjistím, že Notifikuj opravdu zvyšuje konverzi?

Jednoduše to uvidíte na statistikách. Zjistíte, jak vaše prodeje rostou, nakolik se zvýšila konverze a další věci. Jednoduše řečeno, ukáže se to na datech, se kterými pracujete určitě už dnes. Kromě toho to uvidíte i na zvyšujícím se obratu a tržbách vašeho e-shopu.

Michal Černý

Michal Černý

Doporučujeme:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *